GYIK
- Általános információk
- 1) Fuvardíj korrekció
- 2) Elveszett tárgy
- 3) Autó takarítása (Az utas rendetlenséget csinált)
- 4) Meghívtam valakit, de az app azt írja, hogy nem jogosult a bónuszra
- 5) Kifizetéssel kapcsolatos probléma
- 6) Jármű adatok módosítása
- 7) Nem tudok online módra váltani
- 8) Kategóriaváltás
Általános információk
A súgón keresztül az üzeneteket magyar és angol nyelven is leadhatod.
- Fuvardíj korrekció
- Elveszett tárgy
- Utas által beszennyezett autó (takarítás)
- Sofőrajánlással kapcsolatos probléma
- Jármű adatok módosítása
- Nem tudok online módra váltani
- Kategóriaváltás
1) Fuvardíj korrekció
Súgó-Fuvarok-Válaszd ki az adott fuvart, majd kattints a More options-re! Válaszd ki a Fuvardíj korrekció-Fuvardíj felülvizsgálata opciót és írd le röviden, hogy mi történt!
Ha az adott fuvart nem találod, válaszd ki az előtte/utána lévőt, jelezd, hogy egy másik fuvarról van szó, ami nem szerepel a listán (minél több részletet adj meg a fuvarról pl. időpont, úticél).
Utána a súgón keresztül a beérkezett üzeneteket nyisd meg, itt találod az elküldött üzeneted. Itt küldj egy képet a nyugtáról, ha még meg van.
2) Elveszett tárgy
A Súgón keresztül menj a Fuvarok menüpontra, válaszd ki az adott fuvart, majd kattints a „More options”-re, azon belül pedig válaszd az “Elveszett tárgyat találtam” opciót. Itt az alábbiak közül tudsz választani: Elveszett tárgyat találtam / Visszavittem egy elveszett tárgyat.
Itt a support csapat segít felvenni a kapcsolatot az utassal.
Ha közvetlenül az utasnak viszed vissza a talált tárgyat, azért fix 5.000 Ft visszaviteli díj jár – ezt a Súgóban kell jelezned, tehát nem lehet a helyszínen elkérni.
A talált tárgyat ügyfélfogadási időben hozzánk is behozhatod, jegyzőkönyv ellenében átvesszük, de a Súgón keresztül mindenképp jelezd, hogy leadtad az irodában.
3) Autó takarítása (Az utas rendetlenséget csinált)
Ha az utas összepiszkolja az autót, azt az appon keresztül tudod jelenteni:
Súgó – Fuvarok – kiválasztod a problémás fuvart – Probléma egy utassal – Az utas rendetlenséget csinált.
Itt röviden foglald össze a történteket, továbbá tölts fel két fotót az összepiszkított területről, illetve egyet a takarítás számlájáról*, amely csak abban az esetben fogadható el, ha az az incidenstől számított 24 órán belül került kiállításra.
*A számlának tartalmaznia kell a következőket:
- takarítás dátumát;
- takarítás díját;
- takarítást végző vállalkozás nevét, székhelyét és adószámát.
A bejelentésre az incidenstől számítva 3 napod van. A bejelentést az illetékes csapat ki fogja vizsgálni, és a Súgón keresztül válaszolni fog neked.
Tájékoztatunk, az Uber szabályzata tiltja, hogy a takarítás díját a helyszínen kérd el az utastól.
4) Meghívtam valakit, de az app azt írja, hogy nem jogosult a bónuszra
A problémát a súgón keresztül tudod jelezni: Súgó – Kereset – Ajánlások – Probléma a sofőr ajánlásával. Itt meg kell adnod az általad meghívott személy nevét és a regisztrációhoz használt telefonszámát; emellett röviden össze kell foglalnod a történteket. A ticketet a Beküldés gombbal tudod feladni.
Az illetékes csapat ki fogja vizsgálni az esetet és vissza fog jelezni a Súgóban.
5) Kifizetéssel kapcsolatos probléma
Súgó – Kereset – Általános kereseti információk – A heti kifizetés helytelen. Töltsd ki az űrlapot (magyarul), majd nyomd meg a Beküldés gombot. Az in-app support néhány napon belül ki fogja vizsgálni az esetet, és a Súgón keresztül válaszolni fog.
6) Jármű adatok módosítása
A Súgón keresztül tudod intézni az alábbi ügyeket:
– hibásan rögzített szín/rendszám/autó típus, jármű hozzáadása/eltávolítása
Az alábbiak szerint tudod jelenteni a problémát:
- Fiók és alkalmazás
- Járműved frissítése
- Jármű színének módosítása – itt több opció közül is tudsz majd választani
Amennyiben flotta partneren keresztül dolgozol, a járművel kapcsolatos módosításokat a flotta partnered tudja intézni.
7) Nem tudok online módra váltani
Ennek több oka lehet:
Ha egyéni vállalkozó vagy ellenőrizd, hogy:
- minden dokumentumod jóvá van-e hagyva;
- ki van-e töltve az Adóinformációk – Adóbeállítások menüpont;
- a Fizetések menüpontban ha kiválasztod a társított bankszámlád, nincs-e valamilyen hibaüzenet. Ha a számla még ellenőrzés alatt van, akkor egy piros hibaüzenetet fogsz látni.
- Az ellenőrzés 24-48 órát vesz igénybe, és csak akkor veszi kezdetét, ha minden dokumentumod jóvá van hagyva (a járműdokumentumok ebbe nem számítanak bele). Ha eltűnik a piros hibaüzenet, akkor minden rendben van; ellenkező esetben ugyanitt látni fogod, mi a probléma oka.
Ha további segítségre van szükséged vedd fel velünk a kapcsolatot, vagy írj a súgón keresztül.
Ha flottának dolgozol, ellenőrizd, hogy:
- minden dokumentumod jóvá van-e hagyva;
- látod-e a járművet a profilodban.
A jármű akkor fog a te profilodban megjelenni, ha hozzád van rendelve és minden dokumentuma (a fotót is beleértve), jóvá van hagyva. A járműdokumentumok feltöltése a flottapartnered feladata.
Ha első ránézésre minden rendben van, mégsem tudsz online módra váltani, tegyél bejelentést a Súgóban:
Súgó – Fiók és alkalmazás – Nem tud bejelentkezni vagy online módra váltani – Nem tudok online módra váltani a vezetéshez. Töltsd ki az űrlapot, majd kattints a Beküldés gombra – a bejelentésre kb. 1-2 napon belül választ fogsz kapni. Amennyiben a probléma nem oldódik meg, írj nekünk e-mailt.
8) Kategóriaváltás
Ha rossz kategóriában vagy (pl. egyéni vállalkozóként dolgoznál, de flottapartner alkalmazottjaként regisztráltál, vagy fordítva), akkor az alábbi módon kérhetsz kategóriaváltást:
Flottából vállalkozóra:
- Ha eddig flottánál dolgoztál, de most vállalkozóként folytatnád, csak kérd meg a flotta partnered, hogy távolítson el a flottából. Így azonnal átkerülsz a vállalkozói felületre (a vállalkozói regisztrációban is tudunk segíteni, ehhez írj nekünk egy emailt és elküldjük az útmutatót).
Vállalkozóból flottás alkalmazottra:
- Ha a vállalkozói/flotta partneri felületen vagy (bankszámlakivonatot, cégkivonatot látsz a dokumentumok között) csak kérd meg a flotta partnered, hogy küldjön egy meghívót, így azonnal átkerülsz a flottába és a megfelelő kategóriába.
Ha nem éred el a flotta partnered:
- Súgó;
- Fiók és alkalmazás;
- Fiókbeállítások módosítása;
- Dokumentumok beállításának módosítása;
- Válaszd ki, hogy flottapartner (vállalkozó), vagy flottapartner alkalmazottja szeretnél-e lenni, majd nyomd meg a Beküldés gombot.
Ha alkalmazottként dolgoznál, abban az esetben – a bejelentés elküldése után -, válaszd ki az üzenetet a Súgón keresztül, majd add meg azt az e-mail-címet, amellyel a flotta partnered regisztrált.
A bejelentést követően 24-48 órán belül átállítják a fiókodat. A kategóriaváltáshoz nem szükséges új profilt létrehozni, a meglévő bármikor átállítható (egy embernek csak egy profilja lehet).