GYIK

Általános információk

A súgón keresztül az üzeneteket magyar és angol nyelven is leadhatod.

  • Fuvardíj korrekció
  • Elveszett tárgy
  • Utas által beszennyezett autó (takarítás)
  • Sofőrajánlással kapcsolatos probléma
  • Jármű adatok módosítása
  • Nem tudok online módra váltani
  • Kategóriaváltás

1) Fuvardíj korrekció

Súgó-Fuvarok-Válaszd ki az adott fuvart, majd kattints a More options-re! Válaszd ki a Fuvardíj korrekció-Fuvardíj felülvizsgálata opciót és írd le röviden, hogy mi történt!

Ha az adott fuvart nem találod, válaszd ki az előtte/utána lévőt, jelezd, hogy egy másik fuvarról van szó, ami nem szerepel a listán (minél több részletet adj meg a fuvarról pl. időpont, úticél).

Utána a súgón keresztül a beérkezett üzeneteket nyisd meg, itt találod az elküldött üzeneted. Itt küldj egy képet a nyugtáról, ha még meg van.

2) Elveszett tárgy

A Súgón keresztül menj a Fuvarok menüpontra, válaszd ki az adott fuvart, majd kattints a „More options”-re, azon belül pedig válaszd az “Elveszett tárgyat találtam” opciót. Itt az alábbiak közül tudsz választani: Elveszett tárgyat találtam / Visszavittem egy elveszett tárgyat.
Itt a support csapat segít felvenni a kapcsolatot az utassal.

Ha közvetlenül az utasnak viszed vissza a talált tárgyat, azért fix 5.000 Ft visszaviteli díj jár – ezt a Súgóban kell jelezned, tehát nem lehet a helyszínen elkérni.

A talált tárgyat ügyfélfogadási időben hozzánk is behozhatod, jegyzőkönyv ellenében átvesszük, de a Súgón keresztül mindenképp jelezd, hogy leadtad az irodában.

3) Autó takarítása (Az utas rendetlenséget csinált)

Ha az utas összepiszkolja az autót, azt az appon keresztül tudod jelenteni:

Súgó – Fuvarok – kiválasztod a problémás fuvart – Probléma egy utassal – Az utas rendetlenséget csinált.

Itt röviden foglald össze a történteket, továbbá tölts fel két fotót az összepiszkított területről, illetve egyet a takarítás számlájáról*, amely csak abban az esetben fogadható el, ha az az incidenstől számított 24 órán belül került kiállításra.

*A számlának tartalmaznia kell a következőket:

  • takarítás dátumát;
  • takarítás díját;
  • takarítást végző vállalkozás nevét, székhelyét és adószámát.

A bejelentésre az incidenstől számítva 3 napod van. A bejelentést az illetékes csapat ki fogja vizsgálni, és a Súgón keresztül válaszolni fog neked.

Tájékoztatunk, az Uber szabályzata tiltja, hogy a takarítás díját a helyszínen kérd el az utastól.

4) Meghívtam valakit, de az app azt írja, hogy nem jogosult a bónuszra

A problémát a súgón keresztül tudod jelezni: Súgó – Kereset – Ajánlások – Probléma a sofőr ajánlásával. Itt meg kell adnod az általad meghívott személy nevét és a regisztrációhoz használt telefonszámát; emellett röviden össze kell foglalnod a történteket. A ticketet a Beküldés gombbal tudod feladni.

Az illetékes csapat ki fogja vizsgálni az esetet és vissza fog jelezni a Súgóban.

5) Kifizetéssel kapcsolatos probléma

Súgó – Kereset – Általános kereseti információk – A heti kifizetés helytelen. Töltsd ki az űrlapot (magyarul), majd nyomd meg a Beküldés gombot. Az in-app support néhány napon belül ki fogja vizsgálni az esetet, és a Súgón keresztül válaszolni fog.

6) Jármű adatok módosítása

A Súgón keresztül tudod intézni az alábbi ügyeket:
– hibásan rögzített szín/rendszám/autó típus, jármű hozzáadása/eltávolítása

Az alábbiak szerint tudod jelenteni a problémát:

  1. Fiók és alkalmazás
  2. Járműved frissítése
  3. Jármű színének módosítása – itt több opció közül is tudsz majd választani
    Amennyiben flotta partneren keresztül dolgozol, a járművel kapcsolatos módosításokat a flotta partnered tudja intézni.

7) Nem tudok online módra váltani

Ennek több oka lehet:

Ha egyéni vállalkozó vagy ellenőrizd, hogy:

  • minden dokumentumod jóvá van-e hagyva;
  • ki van-e töltve az Adóinformációk – Adóbeállítások menüpont;
  • a Fizetések menüpontban ha kiválasztod a társított bankszámlád, nincs-e valamilyen hibaüzenet. Ha a számla még ellenőrzés alatt van, akkor egy piros hibaüzenetet fogsz látni.
  • Az ellenőrzés 24-48 órát vesz igénybe, és csak akkor veszi kezdetét, ha minden dokumentumod jóvá van hagyva (a járműdokumentumok ebbe nem számítanak bele). Ha eltűnik a piros hibaüzenet, akkor minden rendben van; ellenkező esetben ugyanitt látni fogod, mi a probléma oka.

Ha további segítségre van szükséged vedd fel velünk a kapcsolatot, vagy írj a súgón keresztül.

Ha flottának dolgozol, ellenőrizd, hogy:

  • minden dokumentumod jóvá van-e hagyva;
  • látod-e a járművet a profilodban.

A jármű akkor fog a te profilodban megjelenni, ha hozzád van rendelve és minden dokumentuma (a fotót is beleértve), jóvá van hagyva. A járműdokumentumok feltöltése a flottapartnered feladata.

Ha első ránézésre minden rendben van, mégsem tudsz online módra váltani, tegyél bejelentést a Súgóban:

Súgó – Fiók és alkalmazás – Nem tud bejelentkezni vagy online módra váltani – Nem tudok online módra váltani a vezetéshez. Töltsd ki az űrlapot, majd kattints a Beküldés gombra – a bejelentésre kb. 1-2 napon belül választ fogsz kapni. Amennyiben a probléma nem oldódik meg, írj nekünk e-mailt.

8) Kategóriaváltás

Ha rossz kategóriában vagy (pl. egyéni vállalkozóként dolgoznál, de flottapartner alkalmazottjaként regisztráltál, vagy fordítva), akkor az alábbi módon kérhetsz kategóriaváltást:

Flottából vállalkozóra:

  • Ha eddig flottánál dolgoztál, de most vállalkozóként folytatnád, csak kérd meg a flotta partnered, hogy távolítson el a flottából. Így azonnal átkerülsz a vállalkozói felületre (a vállalkozói regisztrációban is tudunk segíteni, ehhez írj nekünk egy emailt és elküldjük az útmutatót).

Vállalkozóból flottás alkalmazottra:

  • Ha a vállalkozói/flotta partneri felületen vagy (bankszámlakivonatot, cégkivonatot látsz a dokumentumok között) csak kérd meg a flotta partnered, hogy küldjön egy meghívót, így azonnal átkerülsz a flottába és a megfelelő kategóriába.

Ha nem éred el a flotta partnered:

  • Súgó;
  • Fiók és alkalmazás;
  • Fiókbeállítások módosítása;
  • Dokumentumok beállításának módosítása;
  • Válaszd ki, hogy flottapartner (vállalkozó), vagy flottapartner alkalmazottja szeretnél-e lenni, majd nyomd meg a Beküldés gombot.

Ha alkalmazottként dolgoznál, abban az esetben – a bejelentés elküldése után -, válaszd ki az üzenetet a Súgón keresztül, majd add meg azt az e-mail-címet, amellyel a flotta partnered regisztrált.

A bejelentést követően 24-48 órán belül átállítják a fiókodat. A kategóriaváltáshoz nem szükséges új profilt létrehozni, a meglévő bármikor átállítható (egy embernek csak egy profilja lehet).